Avui, 30 de desembre del 2016 el Consell ha nomenat a Inmaculada Carda, actual regidora de l’ajuntament de Borriana, com a Directora General d’Inclusió Social, dins de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives.

La Vicepresidenta de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra, ha fet públic aquest mig dia el nomenament de la nostra companya Inmaculada Carda com a Directora General d’Inclusió Social, càrrec que assumirà amb caràcter immediat.

Fins al dia d’avui, Inmaculada Carda ha sigut Regidora de l’Ajuntament de Borriana assumint les delegacions de Polítiques Actives d’Ocupació i Formació, Promoció Econòmica, Comerç, Mercats, Consum i Igualtat, responsabilitats que durant els 19 mesos de legislatura ha compaginat amb el seu treball com Assessora Jurídica de Càritas Diocesana de Segorbe-Castellón.

Per a Inma, “ha sigut un plaer poder dedicar aquests 19 mesos a treballar pel meu poble. Em porte un record molt especial del meu pas per l’Ajuntament de Borriana. He tingut l’oportunitat de conèixer i treballar amb molta gent a la que estic molt agraïda i les desitge el millor.”

Vicent Granel, com a portaveu del Grup Municipal de Compromís per Borriana, ha manifestat que “estem molt contents que la Generalitat Valenciana confie en la nostra regidora, per la seua valia i ganes de treball, en el lloc de Directora General d’Inclusió”. A la vegada, “és un dia de contrastes, per un costat veiem que se’n va del nostre equip una gran regidora com és Inma, que ha treballat molt pel nostre poble, amb moltes ganes i moltes iniciatives, i per l’altra, l’alegria que suposa que una companya nostra passe a tindre un càrrec amb més responsabilitat, que estem segurs que ho faré molt bé.”

Per altra banda, Granel ha explicat que “el nostre col·lectiu està format per persones molt preparades per assumir el càrrec de regidor o regidora a l’Ajuntament de Borriana” i “anunciarem en breu el seu nom”.

Per últim, Josep Nos, com a Secretari Local de Compromís per Borriana, ha declarat que “tot el col·lectiu està molt orgullós del nomenament de la nostra companya i desitgem que el seu treball dins de la Conselleria siga tan fructífer com el que ha fet per la nostra ciutat. Volem donar-li moltíssima sort en la seua nova tasca i agrair-li tot el que ens ha donat durant aquest temps, tant en l’aspecte humà com el professional.”

Per a Inma no és una despedida, ja que, segons les seues paraules, “el meu compromís amb la nostra terra i especialment amb la nostra ciutat, el duc dins de mi des de fa molts anys i mai l’oblidaré.”

Des de Compromís et desitgem molta sort Inma. Gràcies pel teu treball per Borriana.