VICENT GARCIA SERÀ EL NOU REGIDOR DE COMPROMÍS PER BORRIANA DESPRÉS DE LA RENÚNCIA DE SANTI ZORIO
El regidor de Compromís per Borriana, Santi Zorio, deixa el seu càrrec per motius personal i de salut.

L’Executiva Local de Compromís per Borriana ha donat compte a la militància de la coalició nacionalista i d’esquerres de la substitució del regidor, Santi Zorio, dels seus càrrecs institucionals pel qui serà el nou regidor de Compromís a l’Ajuntament de Borriana, Vicent Garcia. L’Assemblea de Compromís per Borriana ha mostrat “el seu respecte i afecte cap a Santi Zorio en uns moments difícils pels que passa el ja ex-regidor de Compromís per Borriana”.

Santia Zorio deixa el seu càrrec de regidor a l’Ajuntament de Borriana per motius personal i de salut, una decisió que porta temps pensant-la i que ha arribat el moment de fer-la efectiva, malgrat el seu pesar. El portaveu Municipal de Compromís per Borriana, Vicent Granel, ha acompanyat aquest matí a Santi Zorio en la presentació de la seua renúncia com a regidor en l’Ajuntament de Borriana.

El substitut de Zorio, serà Vicent J. Garcia Sánchez, militant del Bloc Nacionalista Valencià, formació que integra la coalició Compromís, i metge de professió, així mateix Vicent Garcia està implicat en el món de l’esport, concretament en el Club de Tennis, i resideix en els Poblats Marítims de Borriana.

Vicent Granel ha agraït en nom del col·lectiu nacionalista del treball durant tot aquest temps de Santi Zorio, “en uns moments difícils per a ell, ha estat al front de les seues obligacions com en el primer dia”, així mateix ha explicat que Vicent Garcia assumeix el nou repte “amb ganes, i segur que aporta al Govern Municipal una bona dosi de responsabilitat i bon treball”.

Vicent Garcia, assumeix el càrrec de regidor i formarà part de l’equip de govern en l’ajuntament de la ciutat de La Plana Baixa. Vicent Garcia ha volgut agrair en primer lloc “la confiança dipositada en mi per part de l’Assemblea de Compromís per Borriana alhora de substituir a Santi Zorio”. El que serà nou regidor de la formació nacionalista ha assegurat que “és un repte important i bonic, treballar per a tota la ciutadania de Borriana té molta responsabilitat. Espere estar a l’altura de les circumstàncies, les ganes de treballar per Borriana no en falten, i espere aprendre de la resta de companys i companyes per ajudar a créixer al meu poble”.

Per últim, Vicent Granel, ha aclarit que “Compromís seguirà assumint totes les regidories que ostenta fins ara amb els seus dos regidors i la seua regidora dins de l’equip de govern, amb ganes de treballar i millorar la nostra ciutat com fins ara hem fet”.