Julián Garrido, com a Secretari de Política Municipal de Compromís per Borriana, es dirigeix als militants i simpatitzants per a convidar-los a fer propostes d’àmbit local.

Julián Garrido va arribar a la Secretaria de Política Municipal de Compromís per Borriana gràcies a les últimes modificacions organitzatives aprovades per assemblea celebrada el passat 3 d’octubre.

Dins de les seues funcions recau la de cooperar amb els regidors de Compromís a l’ajuntament de Borriana per tal de coordinar la política municipal. Es a dir, junt amb el Secretari Local, Josep Nos, constitueixen un tàndem de connexió directa amb el Grup Municipal per a donar suport i assessorament tècnic traslladant l’estratègia política de Compromís als càrrecs municipals.

Julián Garrido considera que “és molt important rebre les propostes dels militants i simpatitzants respecte a les seues inquietuds en matèria de política local, per a poder-les analitzar i treballar amb els regidors per a determinar les que siga convenient desenvolupar”.

A tal fi, Garrido fa un oferiment a tots els militants i simpatitzants de Compromís per Borriana per a què s’adrecen a ell, enviant al correu [email protected], incloent-hi a l’assumpte el hashtag #PolíticaMunicipal, qualsevol proposta d’àmbit local amb l’objectiu de contribuir a la millora social, política i/o econòmica de la nostra ciutat.

Animeu-vos a fer les vostres propostes!!!