Compromís per Borriana obri les portes a la participació ciutadana en les Comissions Sectorials per a marcar la política municipal.assembleaCompromis

A la darrera Assemblea General vàrem acordar encetar els grups de treball de Compromís per Borriana, les “Comissions Sectorials”. Les comissions tenen la funció de recopilar informació i elaborar el posicionament de la coalició davant diverses temàtiques, així com assessorar els òrgans institucionals i de direcció en les respectives polítiques municipals, proposant-los les idees, crear debat sobre un tema en concret, elaborar arguments, suggeriments…tot això mantenint sempre un contacte amb el teixit social del nostre poble.

En la reunió del passat dimecres, vàrem parlar sobre la configuració dels grups de treball, Comissions Sectorials, equips formar per vàries persones que poden ser o no militants de les forces que integren Compromís, per tal de donar suport i assessorar als nostres regidors/a en la seua tasca de Govern Municipal.

Volem transmetre la cultura de treball en grup, de base (de baix cap a dalt), de participació i coordinació, la necessitat de teixir xarxes de col·laboració social al nostre municipi, volem crear grups oberts a totes les persones que tinguen alguna cosa que dir i aportar per a Borriana.

En un principi en pensat en una sèrie de Comissions Sectorials molt concretes i amples, però, donada la naturalesa de les àrees que gestionem, s’ha de matisar que aquest no és un pla tancat ni definitiu, ja que les sectorials, com a eina d’acció política han de respondre a les necessitats del moment però també aquelles que vagen sorgint. En aquest sentit, si es necessari la creació de noves sectorials així és farà d’acord amb les exigències socials i polítiques del moment.

Per tal de fer possible la seua operativitat, els nostres representants municipals, Vicent Granel, Santi Zorio i Inma Carda, serien els responsables de coordinar-se i traslladar a la resta de membres la feina feta, les necessitats de la pròpia comissió i d’enllaç amb l’Executiva de Compromís per Borriana.

En un principi les Comissions Sectorials que treballarem són les següents:

Vicent Granel: Participació Ciutadana, Pressupostos, Barris i Districtes, Urbanisme, Cultura, Educació, Esports, Festes

Santi Zorio: Turisme, Normalització, Agricultura, Medi Ambient, Joventut…

Inma Carda: Polítiques Econòmiques i d’Ocupació, Benestar Social, Polítiques d’Igualtat de Gènere

Per a participat en alguna de les Comissions Sectorials només ens tens que enviar un email als nostres correus: blocborriana@hotmail.com o compromisperborriana@hotmail.com

Anima’t i participa del verdader canvi!!!!