Vicent Granel: “Presentem un programa que és el resultat de mirar als ulls als veïns i veïnes de Borriana”

Descarregat el Programa de Compromís per Borriana 2015-2019

Valencià             Castellano

Triptic_Compromis_Borriana

Compromís per Borriana va presentar el seu programa electoral en el dinar de germanor que va celebrar el passat diumenge a l’Arenal, i que va servir per reclamar “un Arenal per a les persones, un Arenal que es transforme en un espai per a la cultura, l’esport, l’oci i la gastronomia, un Arenal per a les famílies i els joves. En definitiva un Arenal per a tots els borrianencs”.

El candidat a l’Alcaldia per Compromís per Borriana, Vicent Granel, va desgranar les principals línies del Programa de Govern de la coalició que amb l’eslògan “Recuperem Borriana” presenten per a aquestes eleccions municipals, i va destacar que “no són fruit de cap treball de laboratori, ni de la improvisació, sinó tot el contrari, és el treball fet colze a colze amb els veïns i veïnes de Borriana, col·laboradors i gent de Compromís“.

En aquest sentit, Vicent Granel va explicar que el mètode d’elaboració del programa s’ha basat en tres eixos. El primer, “el treball portat a terme pels Governs de Compromís a diferents pobles valencians en aquesta legislatura, com són Vila-real o Betxí a la nostra comarca”. En segon lloc, “el treball dels grups de les sectorials amb els quals s’ha organitzat el col·lectiu per analitzar des de diferents àmbits les necessitats de Borriana”. I, finalment, “la interacció directa amb la ciutadania, fent propostes directes a la nostra web, amb els veïns i veïnes que ens han visitat i finalment les entitats amb les que ens hem reunit durant tot aquest temps”.

El candidat de Compromís per Borriana va destacar que “tot aquest treball que ara presentem, bé fent-se des de fa mesos i el seu resultat és un Programa de Govern no sols per aquesta legislatura, sinó que va més enllà del 2019”. Un programa que compta amb 70 fulls i prop de 500 propostes, per a Vicent Granel, “és un programa que mira als ulls dels veïns i veïnes de Borriana”. Un programa basat en 5 punts claus per a recuperar Borriana: “el benestar de les persones; economia, ocupació i formació dels veïns i veïnes de Borriana; la regeneració democràtica i participació ciutadana; sostenibilitat i mobilitat de la ciutat”, i per últim, “una Borriana capital de la cultura, de la nostra llengua i l’esport”.

Compromis-Borriana-ProgramaCompromís per Borriana fent ús de les noves aplicacions tecnològiques ha enganxat en totes les seues barraques que hi han distribuïdes per la ciutat un codi QR per a que “qualsevol veí o veïna puga descarregar-se el programa electoral de Compromís en un instant”, així mateix ha apuntat Vicent Granel, “des d’avui qualsevol ciutadà que vulga consultar el programa electoral pot fer-ho a traves de la nostra web: borriana.compromis.net i a la pàgina del facebook: facebook.com/bloc.borriana”. També segons apuntem des de la coalició “es farà una edició limitada del programa que es repartirà entre les entitats de Borriana i aquelles persones que ens el sol·liciten”.