COMPROMÍS PER BORRIANA APOSTA PER UNA LLISTA RENOVADA AMB L’EXPERIÈNCIA DELS ACTUALS REGIDORS I REGIDORA
L’entrada de Josep Nos, Secretaria Local, i la incorporació de noves dones al col·lectiu suma una llista per la igualtat i per guanyar les eleccions municipals a Borriana

L’Assemblea de Compromís per Borriana va aprovar anit per unanimitat la candidatura per a les properes eleccions municipals, que encapçala Vicent Granel, amb ”la renovació de noves incorporacions que es fusionen amb l’experiència dels actuals regidors a l’equip de govern“. La llista electoral “és una renovació no només de persones sinó també en la forma en la qual cal desenvolupar la política i la col·laboració amb els veïns i veïnes de Borriana”.
Amb una candidatura on es mescla la joventut i l’experiència, Compromís per Borriana vol convertir-se en les properes eleccions municipals en “la força que lidere el somriure a Borriana”, ha indicat Vicent Granel, i “anem a treballar per aconseguir que Borriana millore, treballar colze a colze amb els veïns i les veïnes de Borriana perquè ells van a ser els veritables protagonistes de fer una millor ciutat per a les persones”.

Vicent Granel ha ressaltat que en l’elaboració de la candidatura s’ha buscat a “persones amb capacitat i honestedat, i preparades per treballar per les veïnes i veïns de Borriana”, cadascun dels candidats i candidates de la llista de Compromís per Borriana “té una gran experiència en el seu àmbit professional i serà de gran aportació per configurar un equip de Govern al servei de les persones i per a les persones”, ha subratllat el candidat de Compromís per Borriana.

La incorporació del Secretaria Local, Josep Nos, i la entrada de diferents dones a la llista, com Ester Bernad, Maria José Bodi i Mercé Rufino, donen l’aire feminista que Compromís ve mostrant any rere any, “hem fet una llista cremallera perquè ens creiem i treballem per la igualtat” L’entrada de noves persones a la llista, combina amb l’experiència de militants del col·lectiu, i històrics de l’agrupació que recolzen un projecte en el que treballar per Borriana.

El candidat de Compromís per Borriana, ha destacat que “les persones que conformen la candidatura provenen de diferents camps professionals i amb experiència en la sanitat, l’educació, la cultura, els esports, el món de les falles, els serveis socials, la gestió i l’economia; molts d’ells i elles participen activament en organitzacions solidàries, de joves, culturals, en comissions falleres, i com no estudiants que aporten aquest aire fresc i rebel que necessita en aquests moments la política municipal”. A més ha destacat Vicent Granel “les persones que conformen la llista de Compromís per Borriana són veïns i veïnes de Borriana, que viuen al Port, al Grau, a la Vila, a la Bosca, a Quarts de Calatrava, de les Alqueries de Santa Bàrbara, és gent arrelada a Borriana i al seu territori, per tant coneixedors dels problemes i amb ganes i il·lusió de treballar per la nostra ciutat”.

Llista Municipal de Compromís per Borriana_

1 – Vicent Granel Cabedo