COMPROMÍS CONSIDERA QUE 2017 “HA SIGUT UN ANY POSITIU PER A BORRIANA”

Vicent Granel posa com a exemple l’aposta per l’ocupació i la formació en aquest 2017

El portaveu municipal de Compromís per Borriana, Vicent Granel, ha fet una valoració “molt positiva del treball fet en 2017”. Així ha destacat l’aposta per l’ocupació i la formació “un dels grans pilars des del principi de legislatura, i on després de vuit anys han tornat els tallers i programes d’ocupació que han fet que 170 persones participen d’ells”. Les Polítiques d’Ocupació portades des de la Regidoria de Promoció Econòmica amb la nostra companya, Maria Romero, han suposat “prop d’un milió d’euros destinats pels programes de la Conselleria i l’Ajuntament. Una inversió que mai abans havia ocorregut a la nostra ciutat, i que després de vuit anys d’absència, sense cap pla, ni tampoc, cap aposta seriosa per l’ocupació, torna a ser una realitat”.

Així mateix, el portaveu municipal de Compromís per Borriana ha destacat “la feina feta en l’àrea de Promoció Econòmica junt a la Federació del Comerç ha aconseguit organitzar i cohesionar el comerç amb tres fires comercials i una promoció del nostre comerç com mai s’havia fet a Borriana”. També la consolidació d’un nou Mercat de la Mar, amb gestió directa, i sense pagar res a ningú funciona per als nostres veïns i veïnes.

Vicent Granel ha indicat que “Borriana treballa des d’inici de la legislatura per la Igualtat i la conscienciació amb la societat borrianenca de la lacra de la violència de gènere”. Amb la tasca importantíssima de l’Agent d’Igualtat.

Vicent Granel ha destacat el treball portat a terme pel company Santi Zorio que “en menys de dos anys ha fet realitat el Pla Estratègic de Turisme per a Borriana”, necessari per marcar les necessitats de la nostra ciutat. Així com l’impuls del sector hostaler amb les jornades gastronòmiques, i la promoció dels productes locals. El portaveu de Compromís per Borriana ha manifestat que “Borriana és de les poques ciutats que compta amb la totalitat de les seues platges adaptades per a diversitat funcional”.

La Cultura i l’Esport, les grans protagonistes de la vida social a Borriana en aquest 2017. Vicent Granel, ha repasat “les més de 110 propostes culturals per a menuts i grans”. Per altra banda, “l’esport escolar creix cada any, fomentem l’esport Base. Així com tot el recolzament a la creació dels Club d’Atletisme, Judo i l’Escola de Pilota Valenciana”.

I ens hem deixat moltes coses sense dir, com fer costat a la nostra citricultura, el Bus a la Universitat Jaume I, la creació de nous espais de joc a la plaça Santa Berta, la rehabilitació de la piscina municipal, les instal·lacions de Llombai, la reforma de la biblioteca, per no parlar de la reducció de l’endeutament municipal, o la congelació dels impostos i taxes municipals, i moltes coses que des del Govern Municipal amb L’Acord per Borriana, i conjuntament amb els nostres socis de Govern hem posat en marxa.

COMPROMÍS DEL GOVERN VALENCIÀ AMB BORRIANA

Per a Vicent Granel, “és també important” que el nou Govern del Botànic tinguera en compte a Borriana, Granel ha posat com a exemple del compromís del Govern Valencià “els més de 800.000€ per a les polítiques d’Ocupació, o l’execució de l’Avinguda al Port, un bulevard per als veïns i veïnes de Borriana”. Granel ha destacat la col·laboració entre les dos administracions en l’obertura del Col·legi Cardenal Tarancón, “els xiquets i xiquetes i tota la comunitat educativa del centre recordaran el 2017 com l’any de la dignitat, el tornar a unes aules per a l’educació. Tot això gràcies al Conseller Vicent Marzà i el seu compromís per Borriana, com ho serà la construcció de l’IES Jaume I a l’any vinent, un compromís per l’educació sense barracons”.

Una balanç d’un any ple de treball, de compromís i esforç, però sobretot de proximitat, que es demostra dia a dia, deixant els privilegis i l’amiguisme a un costat, i treballant per una Borriana millor, de totes les persones.