EL PROGRAMA “DISSABTES PATI OBERT” APROPA L’ESPORT I L’OCI ALS MÉS JOVES DE BORRIANA

Una de les propostes electorals de Compromís per Borriana per als joves arriba a la seua recta final. Fins a juny els patis estaran oberts tots els dissabtes

El nostre de company i regidor d’esports de l’Ajuntament de Borriana, Vicent Granel, ha indicat que “el bon temps ha fet que els patis de les escoles es puguen convertir en un punt de trobada per a la pràctica de l’esport i del joc”. Una proposta que recollia el programa electoral de Compromís per Borriana i que des de la Regidoria d’Esports que gestiona el nostre company, Vicent Granel ha portat a terme en aquest primer any. I que ara quan ja portem uns mesos d’activitat es manté el programa Dissabtes Pati Obert, un programa que permet obrir els patis de les escoles Penyagolosa i Novenes de Calatrava, durant tots els dissabtes per jugar i gaudir del dia festiu fins al mes de juny .

El regidor d’Esports, Vicent Granel, ha explicat que l’experiència en els últims dos mesos ha estat molt positiva. Els mesos de maig i juny, els patis de les escoles de Penyagolosa i Novenes de Calatrava estaran oberts tots els dissabtes des de les 10 a 14 hores i de 16 a 19 hores, per a “tots puguen jugar i gaudir totes les hores de llum que ara tenim“.

Segons el nostre company, Vicent Granel, ”Apostem per centres situat en diferents zones de la ciutat, per així aconseguir cobrir al major nombre de població i que els desplaçaments que s’hagen de fer siguen el més curts possibles“. El programa va arrencar el passat mes de febrer amb altres dos col·legis, de manera que tots els centres tenen el seu moment durant l’any.

A més de tenir oberts els patis, l’oferta de les instal·lacions es completa amb la cessió de material esportiu al qual tenen accés els usuaris, juntament amb la presència d’un monitor dinamitzador per aconsellar dels jocs a practicar.

El programa Dissabte Pati Obert, busca dinamitzar l’oferta esportiva de la ciutat, i que les instal·lacions dels patis de les escoles puguen ser utilitzades sense cap problema, i sobretot, amb un monitor que assessora als joves de la nostra ciutat.