Maria Romero ha pres possessió aquest matí com a regidora de Compromís per Borriana en l’Ajuntament de la població de la Plana Baixa. El Ple Ordinari s’ha iniciat oficialitzant el nomenament com a nova regidora de Comerç, Igualtat i Promoció econòmica, després que en el mes de desembre, la seva antecessora, Inma Carda fóra nomenada com a Directora General d’Inclusió Social pel Consell.

Romero ha explicat que “es sent orgullosa d’ocupar el càrrec de regidora en l’ajuntament, per representar als veïns i veïnes de la nostra ciutat”. El primer punt de l’ordre del dia ha servit perquè Romero jurara el seu càrrec i rebera l’aplaudiment i suport de la corporació.

Romero ha estat recolzada per diferents càrrecs de Compromís a nivell comarcal, provincial i de país. La Secretaria General del Bloc, Àgueda Micó, la diputada, Mónica Àlvaro, el diputat provincial, Xavi Trenco, la Secretaria Comarcal de Compromís, Maria Gràcia Molés, han estat recolzant a la nova regidora a Borriana, que també ha estat acompanyada pel col·lectiu local.

La nova regidora ha destacat que “entre a l’ajuntament amb totes les ganes i la il·lusió d’aquesta nova etapa, i espere poder continuar amb el gran treball realitzat fins ara en la regidoria i seguir millorant el comerç local i la promoció d’ocupació i implementant les polítiques inclusives i d’Igualtat que en any i mig les meves companyes ja han aplicat a la nostra ciutat”.

Romero inicia a partir d’avui el treball en les regidories de Comerç, Mercat, Promoció Econòmica i Igualtat en l’Ajuntament de Borriana.