COMPROMÍS PER BORRIANA FA UN BALANÇ POSITIU DE LA GESTIÓ DEL SEU GRUP MUNICIPAL
Compromís per BorassembleaCompromisriana trasllada als seus socis de govern que es reunisca la Comissió de Seguiment de l’Acord per Borriana per fer una valoració de l’inici de mandat
 L’Assemblea General de Compromís per Borriana fa “un balanç positiu de la gestió dels seus regidors en el govern municipal”, així ho van valorar militants i simpatitzants de la coalició que este cap de setmana es van reunir per a escoltar la gestió dels seus tres regidors, Vicent Granel, Santi Zorio i Inma Carda. Per al secretari d’organització de Compromís per Borriana, Vicent Carda, “era necessari fer balanç del mandat, un examen parcial dels primers mesos que els nostres regidors han passat satisfactòriament encara que queda molt treball per fer i estem convençuts que es farà”.

Els responsables municipals de Compromís per Borriana van explicar tot allò que durant estos mesos han desenvolupat en les diferents àrees de gestió, el portaveu municipal, Vicent Granel va desgranar el treball realitzat en cultura, patrimoni i esports, així com altres accions de govern que ha portat a terme com a primer tinent d’alcalde i que van més enllà de les seues competències. Segons Granel “
hem donat passos importants i ho seran encara més en àrees com cultura i patrimoni, perquè per fi Borriana tindrà una programació estable i de qualitat, i una de les prioritats de la regidoria és la recuperació del nostre patrimoni”, per al portaveu de Compromís per Borriana “en esports no sols apostem per allò que ja teníem sinó que a més anem a aprofundir en l’esport escolar, des dels col·legis, amb els col·legis i els club esportius de la ciutat”.

Vicent Granel va voler posar l’accent en aquells temes que sense ser de competència dels regidors de Compromís per Borriana
  es va posar damunt de la taula en l’Acord per Borriana i que hem treballat per a fer-ho possible, com fer de la Guarderia una escola de 0 a 3 anys pública, suprimir alguns privilegis com el tenir plaça reservada per a aparcar o el cotxe oficial i el seu guardaespatles, per no parlar dels primers pressupostos participatius que tindrà Borriana en el 2016, el transport per als estudiants de la UJI o la gratuïtat dels llibres de text, a més a més, d’un contacte més directe amb la ciutadania”.

Per la seua banda Santi Zorio va informar a l’Assemblea del treball realitzat en les regidories d’agricultura, turisme i normalització lingüística destacant l’aposta per “
la recuperació de l’agricultura i en concret l’ecològica i sostenible, així com desenvolupar millor el Banc de Terres que hi ha a Borriana”. El regidor de Compromís per Borriana també va parlar de “la recuperació del valencià dins de l’administració, en els mitjans informatius de l’ajuntament i també al carrer”, pel que fa a Turisme, s’esta treballant en diverses direccions totes elles encaminades a una millora de la imatge de Borriana i els seus potencials turístics de cara a buscar noves eixides.

Finalment, Inma Carda va explicar tot allò que competeix a les seues delegacions i que es troben englobades dins de l’àrea de Promoció Econòmica com és comerç local, mercat municipal i les polítiques d’ocupació, així com la regidoria d’igualtat gènere. Per a la regidora nacionalista “
cal canviar les polítiques d’ocupació, apostar per la promoció de l’ocupació per mitjà de la intermediació laboral des de l’Agència de Desenvolupament Local i la implantació de mesures formatives que reciclen els sectors productius de Borriana entre moltes altres coses que treballarem”. Respecte a les àrees de comerç i mercat municipal, Inma Carda, va destacar “l’enteniment amb tot el sector, la lluita per la unió de tot el comerç i la participació del sector en aquelles polítiques que els afecte, així com incentivar el consum local i la producció Km0 a Borriana”. En igualtat de gènere, Inma Carda va insistir en ”la necessitat de treballar un pla específic sobre igualtat, respecte i diversitat que arribe a tota la societat”.

Des de Compromís per Borriana també es va informar del treball en estos mesos del propi col·lectiu, el secretari d’organització, Vicent Carda, va destacar “
l’engegada de les Comissions Sectorials com a eina de suport al grup municipal i de participació”. L’Assemblea va decidir traslladar als seus socis de govern la necessitat de reunir “la Comissió de Seguiment de l’Acord per Borriana, per a valorar i fer balanç d’estos primers mesos”.