COMPROMÍS PER BORRIANA OBRI LA SEUA SEU A LA CIUTADANIA

La coalició nacionalista obri la seua seu tots els dimarts de 18h a 21h i vol que servisca com a altaveu dels veïassembleaCompromisns i veïnes de Borriana

Compromís per Borriana obrirà hui la seua seu després del període vacacional, i vol que es convertisca en un altaveu de les veïnes i veïns de Borriana per a les seues reivindicacions, suggeriments i propostes. El portaveu municipal, Vicent Granel, ha destacat que “les persones que viuen a Borriana són les que més coneixen els problemes i millores que pot tenir la nostra ciutat”, i per esta raó, l’Espai Compromís “ha de ser una via de comunicació i reivindicació, però també un aula de debat i de solucions per als veïns de Borriana”.

Vicent Granel ha destacat que “per a nosaltres el més important són les persones, i sense la seua participació, és difícil canviar Borriana, per açò volem treballar colze a colze amb tots els veïns de Borriana perquè es produïsca el canvi que necessitem”.

La seu de Compromís per Borriana es troba situada al carrer Encarnació, 44 i obrirà les seues portes als veïns i veïnes de Borriana que vulguen acostar-se per ella de 18 a 21 hores tots els dimarts.

Vicent Granel ha destacat que des de Compromís per Borriana “es vol treballar i governar per a la ciutadania, per açò és important la participació de la gent, per este motiu tornem a obrir la seu tots els dimarts per a poder escoltar als veïns de Borriana i treballar amb ells en el nou govern municipal”.

És l’hora dels ciutadans honrats, de les persones que volen treballar per Borriana”, ha assenyalat Vicent Granel, “l’hora de la participació dels ciutadans en les decisions de futur que ha de prendre Borriana, per açò és important que Compromís per Borriana òbriga la seua seu a la participació dels veïns i veïnes de Borriana”.

Compromís per Borriana mantindrà oberta la seua seu per a atendre als veïns en el carrer Encarnació 44 les vesprades dels dimarts perquè “els ciutadans puguen traslladar les seues propostes, els seus suggeriments, queixes o qualsevol informació que siga d’interès per a Borriana i des del grup municipal de Compromís per Borriana les puguen canalitzar i atendre, i portar avant”.