COMPROMÍS FACILITARÀ UN CANVI POLÍTIC PROGRESSISTA A BORRIANA

assembleaCompromisL’Assemblea Oberta de Compromís proposa reclamar l’alcaldia de Borriana

Compromís per Borriana ha celebrat aquesta vesprada una assemblea extraordinària oberta a tota la ciutadania per valorar els resultats obtinguts en les passades eleccions municipals, i “escoltar la veu dels verdaders protagonistes del canvi política a Borriana”, ha explicat el candidat a l’alcaldia, Vicent Granel.

El que ha quedat clar, i així s’han manifestat en torn obert de paraules els assitents en la reunió d’avui és que “en cap cas permetrem que el Partit Popular torne a governar”, ha destacat Vicent Granel. “Els veïns i veïnes de Borriana ens han dit que ja hi ha prou a les polítiques contra les persones, la gent ens ha dit que vol un canvi, però el més important, un canvi no només de cares, sinó de polítiques”, ha assegurat el portaveu.

L’Assemblea Oberta de Compromís per Borriana ha fet una valoració puntual on ha destacat que “els veïns i veïnes han parlat molt clar, volem un govern plural, i eixa pluralitat també té que arribar a l’alcaldia, per això no renunciem a tindre l’alcaldia de Borriana”. “La gent no vol que governe el PP, vol un govern de progrès i que aplique les polítiques de Compromís”.

Per a Compromís per Borriana el més important és, tal com ha remarcat el candidat a l’alcaldia, “prioritzar propostes de progrès i aplicar noves maneres de fer a dins de l’Ajuntament i al carrer i així s’ha posat de manifest per l’Assemblea”.

Per últim, Vicent Granel ha volgut aclarir que “no estem disposats a jugar al joc de les cadires, però cal tindre clar que la ciutadania ha votat per un Ajuntament plural, obert i participatiu, i tot això cal que es visualitze no només en les polítiques sinó també en les persones que tinguen que portar la gestió”. Granel ha apuntat que cal saber que “les majories s’han acabat, però també la força del bipartidisme, i Borriana ha castigat al PP i al PSOE, amb 5 regidors menys, i ha premiat a la nova política que representa Compromís”.