COMPROMÍS CONVOCA UNA ASSEMBLEA OBERTA PER DECIDIR LA SEUA POSICIÓ RESPECTE AL FUTUR GOVERN MUNICIPAL

2. Compromis-LlistaElectoral2015_2Vicent Granel: “Hem apostat per les persones, i primer tindrem que saber que vol la ciutadania”.

Compromís per Borriana ha convocat per a demà dissabte 30 de maig, una assemblea extraordinària oberta a tota la ciutadania per valorar els resultats obtinguts en les passades eleccions municipals i per establir també les línies prioritàries de Compromís per Borriana a l’hora de poder formar el futur govern municipal.

El que si esta clar, i així ho va manifestar la Comissió Executiva de Compromís per Borriana en la reunió d’anit dijous és que “en cap cas permetrem que el Partit Popular torne a governar, perquè així ho ha decidit la ciutadania”, ha destacat Vicent Granel, qui ha apuntat que “els veïns i veïnes de Borriana han dit prou a les polítiques antisocials i de retallades dels serveis públics, la ciutadania ha parlat i ens ha dit que vol un canvi, no només de cares, sinó el més important de formes i idees”.

Per a Compromís per Borriana el més important és, tal com ha remarcat el candidat a l’alcaldia, “prioritzar les propostes del nostre programa, perquè darrere d’aquest està el treball i l’esforç de moltes persones i col·lectius socials que han participat en ell. El nostre programa és també una aposta per la transparència i la participació, pel benestar de les persones i per la cultura i la sostenibilitat, i perquè les persones que ens han votat ens han prestat la seua confiança perquè fem realitat les nostres propostes”.

Per últim, Vicent Granel ha volgut aclarir que “no estem disposats a jugar al joc de les cadires, de qui se senta on i qui lidera què, anem a parlar i a dialogar per arribar a un acord que beneficie a la nostra ciutat, tenim clar que per davant estaran sempre les idees i les propostes de govern. Les urnes han parlat molt clar, la ciutadania de Borriana vol ser partícip d’un viratge en les seues polítiques de govern i eixa serà sempre la nostra prioritat”.

La Comissió Executiva de Compromís per Borriana ha fet una valoració puntual on destaca que “a Borriana s’han acabat les majories, els veïns i veïnes han parlat molt clar, volem un govern plural, obert, participatiu, no importa tant el qui sinó preocupa més el que, i en això anem a treballar, encara que esta clar que les forces emergent, la nova política ha segut la gran vencedora front a les velles polítiques ja establertes en l’Ajuntament”.

Assemblea Oberta de Compromís per Borriana

Dissabte 30 maig 2015 17hores