COMPROMÍS PER BORRIANA PRESENTARÀ A VICENT GRANEL COM A CANDIDAT DE LA COALICIÓ A BORRIANA

Compromís p1, Granel-Compromiser Borriana, la coalició que engloba al Bloc, Iniciativa i Gent de Compromís, presentarà dissabte que ve a Vicent Granel com a candidat a l’alcaldia per a les eleccions municipals del proper mes de maig. Així ho ha anunciat el partit a les xarxes socials amb la convocatòria que ahir va començar a rodar de la presentació del candidat. Granel estarà acompanyat pel nou portaveu local, Santiago Zorío, i l’alcalde de Betxí, Alfred Remolar, de Compromís, que apadrinarà l’acte.

El dissabte a dos quarts de vuit de la tarda, Compromís per Borriana presentarà de manera oficial a Vicent Granel, veí del municipi des de fa 32 anys, i persona vinculada a la ciutat en els sector culturals i festivals. Granel porta més de deu anys com a periodista amb el lloc de la corresponsalia de Borriana, coneixedor de la política i societat de la localitat, a més de formar part activa de la vida cultural de la localitat, a través de la música i les festes.

Compromís busca amb el nou candidat una renovació del partit a Borriana, després de ser ratificat per l’assemblea del col·lectiu local. Cares noves per tornar a tenir importància en la localitat de la Plana Baixa, i fer possible un nou govern municipal a partir de maig.

Ara, amb el canvi de persones i joventut, Granel aspira a entrar al govern i introduir les noves polítiques de Compromís més properes a les persones i a les necessitats dels veïns de Borriana. El dissabte a les 19.30 hores en la cafeteria el Ferrocarril serà la presentació oficial de la candidatura, en la qual es donaran a conèixer les primeres línies de Compromís per Borriana.